неделя, 14 септември 2008 г.

Коментари из форумите за ефектите на един от пероралните контрацептиви...

…все ме избива на плач и на скандал...
…Не бях повръщала толкова дори като бременна.
…имам стомашни болки, лошо настроение, задух и какво ли още не…
…Аз ги пих половин година, бях адски доволна - кожата ми се изчисти (не че съм имала проблеми, но някак засия), много добре ми се оформи тялото (защото по принцип съм си слабичка),гърдите ми се уголемиха, имах страхотно самочувствие...смея да кажа, че от тези хапчета дори се разхувабих. Уви се наложи да ги спра, защото получавах страхотен задух.
...вече 15 дни ми продължава цикъла и не спира, появиха ми се пъпки по кожата и депресивно настроение...
...защото като си правя теста със содата шупти и значи съм бременна.
...Кръвотечението ми не спря цял месец...
…Имам малко пъпчици както и малки гърди! Чух за "чудотворното" му действие върху тези 2 неща...
...При мен изчезна сексуалното желание. Преди това бях като побесняла кучка...

Няма коментари: